Co mam zrobić jeżeli otrzymałem uszkodzony towar?
Przede wszystkim nie odbieraj uszkodzonej przesyłki. Kurier powinien spisać protokół szkody. Po otrzymaniu zgłoszenia od kuriera o uszkodzonej przesyłce ponownie wyślemy zamówienie. Jeżeli po wizycie kuriera okaże się, że towar został uszkodzony wewnątrz przesyłki (pomimo braku widocznych śladów na opakowaniu) skontaktuj się z nami jak najszybciej.
- W jaki sposób mogę dokonać zamówienia?
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Ile zapłacę za wysyłkę zamówienia?
- Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
- W jaki sposób mogę uzyskać rabat na zakupy?
- Czy mogę dokonać zwrotu otrzymanego towaru?
- Czy podane ceny są cenami netto czy brutto?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
- Co mam zrobić jeżeli otrzymałem uszkodzony towar?
- Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?
- Jakie są dostępne formy płatności?
- Czy istnieje możliwość zakupu na raty?